SUPPORTINDHENT TILBUD

IT-support til din virksomhed

Proaktiv IT-support til erhverv. Det kan du forvente hos Fiks IT, hvor fagfolk står parat til at hjælpe dig. Kontakt os og få en supportaftale, så du får de IT-kritiske opgaver løst hurtigt og sikkert.
Giv mig IT-support i dag
IT-Support medarbejdere hos Fiks IT

IT-support hos Fiks IT

Er behovet for IT-support i din virksomhed varierende? Vælger du at outsource din virksomheds IT-support til vores supportafdeling, får du en skalerbar løsning, som du kan styre 100% efter dit behov.

Som en del af supportaftalen får du NOC-overvågning og antivirus med. Derved kan vi nå dig remote, og vi kan varetage dine IT-kritiske opgaver fra det øjeblik du ringer ind. Kan opgaven ikke løses remote, kommer vi selvfølgelig ud til dig. Hos os får du nærvær og hurtigt svar, når du ringer ind. Her har vi tid til dig.

IT-Support medarbejdere hos Fiks IT

Akut IT-hjælp

Har du oplevet at have AKUT brug for IT-support? Det håber vi ikke, men hvis du har, har du måske oplevet at stå med håret i postkassen uden at kunne finde løsningen på dit IT-kritiske problem. Hos Fiks IT har oppetid førsteprioritet, og med en supportaftale kan du altid få løst dine akutte IT-problemer nemt og hurtigt.

Akut IT hjælp - Fiks IT
IT-support doegnet rundt hos Fiks IT

Nærværende IT-support

Hvad gør du, når dine medarbejdere ikke kan arbejde på grund af IT-kritiske problemer? Måske er den IT-sagkyndige i din virksomhed ikke til stede til at løse problemet nu og her. Måske er den IT-sagkyndige til stede, men mangler  kompetencerne til at fejlfinde og løse problemet.

Med en supportaftale hos Fiks IT får du et hold specialister, som proaktivt løser dine IT-problemer med det samme.

IT-support doegnet rundt hos Fiks IT

IT-support med TeamViewer

Næsten alle IT-relaterede problemer kan løses ved hjælp af fjernsupport. Det vil sige, at du nemt og enkelt kan få løst dine IT-kritiske problemer, uanset hvem du er i firmaet.

Du skal blot ringe til supportnummeret og have installeret TeamViewer på din computer, så kan vi med stor sandsynlighed løse dit IT-problem remote. Fordelene er, at problemet bliver løst hurtigere, og du behøver ikke forstyrre dine kolleger eller chefen.

Værdi til dig, der outsourcer din IT-support

Minimér din virksomheds IT-kritiske problemer

Ved du hvad dine medarbejderes daglige IT-kritiske problemer koster din virksomhed? Du kan spare penge og tid ved at indgå en supportaftale med os.

Oplever du at den mest IT-sagkyndige i din virksomhed altid bliver spurgt til råds, når dine medarbejdere har IT-problemer og derved optager den IT-sagkyndiges arbejdstid?

Med en supportaftale hos Fiks IT er der ikke længere behov for at forstyrre den IT-sagkyndige. Dine ansatte, kan bare ringe til Fiks IT Support som vil løse problemet nemt og hurtigt. Så er alle hurtigt videre. Dét kalder vi kundeservice på højt niveau.

Hvorfor vælge Fiks IT – IT support

Minimér din virksomheds IT-kritiske problemer

En supportaftale med Fiks IT kan give din virksomhed en økonomisk gevinst. Med den rette samarbejdspartner kan din virksomhed undgå kostbar nedetid og hurtigere fortsætte arbejdet, hvis der skulle opstå et IT-problem. Supportaftalen med Fiks IT betales en gang om måneden og giver dig adgang til 45 minutters ”gratis” support pr. sag. Dette kan betyde at din virksomhed kan spare penge på at have en intern IT-afdeling, eller en IT-ansvarlig ansat.

IT-konsulent-per

IT der driller?

Hvor der i dag anvendes IT i opgaveløsningen opstår der indimellem behov for at ændre på eksisterende indstillinger som eksempelvis tildeling af brugerrettigheder eller lignende. Ligeledes vil der være brug for support, når et eksisterende system er ude af drift eller som hjælp til programanvendelse. Alt kan løses.

Der ligger en stor besparelse i forhold til medarbejdereffektivitet, når den enkelte medarbejder kan ringe til en supportfunktion uden at skulle tænke på prisen og derved kan få løst et problem hurtigt og effektivt, i stedet for selv at skulle sidde og finde en løsning. Du får ikke bare effektive, men også gladere medarbejdere, som kan holde fokus på deres egentlige jobfunktion.

Billede af to maend der forsoeger at loese et it-problem

Fiks IT tilbyder følgende inden for support:

I kan kontakte Fiks IT-supporten telefonisk, og opstår behovet kan der åbnes op for at oprette TeamViewer-forbindelse. Det sparer ikke kun tid for den enkelte. Det sikrer også en hurtigere oppetid og sparer virksomheden for fordyrende kørsel og ventetid på et teknikerbesøg.
Hvis opgaven kræver tilstedeværelse af IT-fagfolk og ikke kan løses fra distancen, kommer vi selvfølgelig ud til jer.

Mulighederne for it-support hos Fiks IT

IT-support som overgår dine forventninger


Fiks IT er her for at løse dine IT-udfordringer.  Hver dag. Året rundt.
Vi følger din supportopgave helt til dørs, og vi slipper ikke opgaven før den er løst, og du er helt tilfreds. Dét kan du forvente af os.

IT-support

Vi taler ikke i koder


Du har ikke behov for at vide noget om IT, eller brug for en IT-ordbog når du vil tale med os om dine IT-udfordringer. Vi taler om IT i øjenhøjde. Ingen uforståelig kodesprog eller sort snak.

Fiks-IT-support

IT-support til dig


Gennem de seneste 3 år har vi løst mere end 2000 IT-problemer for vores kunder.
Den erfaring bruger vi til
at løse dit næste IT-problem..

Kontakt?
Du kan altid skrive eller ringe til os 

 

500+

Support brugere

100+

Års samlet erfaring